Pagina's

maandag 30 mei 2011

Blogger Fails

Goedemiddag dames. Even een berichtje van deze kant. Het blijkt dat er een probleem is bij Blogger en dat betreft dat je op sommige blogs geen reacties meer kunt achterlaten.
Helaas is dit dus op mijn blog ook het geval.
Ik kan mezelf niet meer afmelden van mijn blog en het plaatsen van een reactie op mijn blog is daardoor niet meer mogelijk. 
Heb al van alles geprobeerd maar helaas. Het wachten is op Blogger om met een oplossing te komen. Tot die tijd wacht ik ook even met het plaatsen van nieuwe kaartjes.

Good afternoon ladies. A little note from my side. There seems to be something wrong with Blogger. An unfortunately this also occurs on my blog.
You can't leave any reactions on my blog to cards I post. I, myself cannot subscribe myself from my blog. This is also one of the problems. This also means i cannot react on other blogs. (((:
I tried everything they recommanded but nothing helps. So i think i have to wait untill Blogger comes with a solution. Untill that time i wait with posting a new card.

2 opmerkingen:

Caroline zei

Een berichtje aan mijzelf om te kijken of dit werkt.

Anoniem zei

Bij mij gaat het nog prima, ik hoop inmiddels bij jou ook ;)
Liefs, San