Pagina's

woensdag 6 oktober 2010

Snow Much Fun + Nieuwtje

Zoals ik in mijn vorige berichtje al vertelde, ben ik erg druk met de kerstkaartjes. En dit kaartje is er 1 van. Gemaakt met zo'n super lief stempeltje van Lili of the Valley.
Gekleurd met mijn Copics en wat extra accenten aangezet met Derwent potloden. De beertjes zijn zo heerlijk om te kleuren en schattige kerstkaartjes van te maken! De gebruikte materialen beschrijf ik onder aan dit bericht.

Verder heb ik nog een nieuwtje te vertellen. We gaan met onze grote slaapkamer boven bezig en dit gaat mijn hobbykamer worden! Ben daar zo blij mee. En vanmiddag heb ik heel speciale tl-verlichting besteld. Dit zijn speciale Full Spectrum Daglicht tl-lampen van Neosave. Ben zó benieuwd hoe dit straks gaat werken. Ik verwacht eigenlijk wel super, maar ik hou jullie op de hoogte en zal tzt wat foto's plaatsen. Als alles volgens wens gaat moet mijn nieuwe hobbykamer eind oktober klaar zijn!

As I told in my previous post, I'm bussy with my Christmas cards. And this card is one of them. And isn't he lovely! I love those sweet bears from Lili of the Valley!
I colored the bear with Copics and put some accents with my Derwent pencils. Used materials you find at the end of this post.

Furthermore I have some news to share with you. We are planning to make one of the major bedrooms into my craftroom! And for that reason I bought this afternoon very special tl-light. These are Full Spectrum Daylight tl-light from Neosave. I'm so anxious to see what this will do with my craftroom! I will keep you informed ladies on the progress and in the end will place some pictures of my new craftroom with super light!
I hope to finish it the end of October.
Copics:
Beer/Bear: E50, E51, E53
Sjaal/Scarf: RV10, RV21, RV23
Muts/Cap: RV10, RV21, RV23, G40, G82, G85, G94
Grond: W0, W1, BG0000, BG000
Derwent pencils: C600, C200, C480
Stempel/Stamp: Lili of the Valley, 'James Bear in the Snow'
Papier/Paper: Best Creations,
Bloemen/Flowers: Prima Hydrangea Kersenbloesem + roosjes/Cherry Blossum + roses: Wild Orchids Crafts
Hulstblaadjes/Holly leafs: Nellie Snellen Floral Punch
Knopen/Buttons: The Hobbyhouse
Tekst/Sentiment: printed on computer
Ster/Star: pons/punch
Lint/Ribbon: markt/Market
Stickels Crystal op de bloemen/on the flowers

4 opmerkingen:

Angelique zei

wat heb je weer een ongeloofelijk mooi kaartje gemaakt!! gewoon alls klopt eraan! en ooww wat heerlijk hey je eigen stekkie om te freubelen, ben erg benieuwd naar die lampen;) Over 2 weken zien we elkaar weer, ik zal je jas meebrengen die je hebt laten hangen;)
liefs angelique en succes met de verbouwing!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Caroline,

wauw een grote hobbyruimte , super hé, en speciaal TL licht, ik heb maar de gewoontjes hoor, hihi. dus ben benieuwd of die van u binnenkort extra gaan werken, laat het ons weten hé?!

Mooi kaartje trouwens hoor!

groetjes, Jaimie

Astrid zei

Wowww, wat een bjoetie van een kaart Caroline, echt schitterende kleuren :)
Wat fijn dat je je eigen werkplek krijgt joh, heerlijk is dat hoor, ben wel benieuwd naar je ervaring met je daglichtlamp :)
Veel succes met de verbouwing !!

liefs Astrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een schattig en mooie kaartje Caroline, super gaaf! Veel succes met je nieuwe hobbykamer.
Groetjes van Jacqueline